    Date: Wed, 24 Apr 2013 11:27:50 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kkraqr$6ge$4@node2.news.atman.pl> <kkrdg9$nc0$1@news.task.gda.pl>
    <kkredp$6ge$7@node2.news.atman.pl>
    <517142d1$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkrm2s$im2$4@node1.news.atman.pl> <kks1on$3sr$2@node2.news.atman.pl>
    <kkte1h$cn4$1@node2.news.atman.pl> <kktm5i$s59$3@news.task.gda.pl>
    <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl> <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl>
    <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl> <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl>
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5q0o$oj$3@node1.news.atman.pl> <kl5r42$fha$1@news.task.gda.pl>
    <kl5rt3$oj$5@node1.news.atman.pl> <kl61ql$3am$1@news.task.gda.pl>
    <kl7qa1$o6j$1@node1.news.atman.pl>
    <5177772a$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl8291$k5h$2@node2.news.atman.pl>
    <51779eb4$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl87ja$k5h$9@node2.news.atman.pl>

    W dniu 24.04.2013 11:11, Dominik & Co pisze:
    > Poniekąd. Cokolwiek z gatunku JPII, ale nie zmienia faktu.

    No JP2 to akurat sobie żył jak król, choć owszem, nawał obowiązków miał,
    więc też bym się z nim nie zamienił, zwłaszcza w ostatnich jego latach
    życia. Ale powiedzmy w latach 80 i 90 to raczej ciężko nie miał (poza
    tym, że raz go postrzelili, co też słabo przyjemne). Natomiast MT przez
    40 lat ,,walczyła na froncie''

    > A kto ją tam wie. Choć sama z "cokolwiek" lepszej opieki szpitalnej
    > korzystała, niż oferowała innym.

    jakby była sobie w klasztorze w Irlandii albo gdzieś, to by miała
    porządne zachodnie szpitale i by miała spokój. Więc nie mów, że walczyła
    kasę na lepszą opiekę. Poza tym, MT to ,,marka'' a za nią stoi przecież
    cała grupa bezimiennych. Ani nie są celebrytami ani nie mają kasy, a
    pracują tamże. Też ich zdyskredytujesz?

    >Na podróże pewnie też co nieco
    > wydała.

    Podróże za pieniędzmi i wsparciem, a nie dla radości.
    Zresztą, jak nie lubisz MT, to wytnij ją z przykładu i wstaw innych
    bezimiennych działaczy, którzy ją teraz zastąpili i którzy przez 40 lat
    z nią działali bez tych profitów celebryckich, które tak ci się jawią
    korzystnie.

    > Co z tego np. (pierwszy link z brzegu) uważasz za nieprawdę?
    > http://web.archive.org/web/20091212130958/http://www
    .przekroj.pl/wydarzenia_swiat_artykul,2108,0.html

    na razie doczytałem, że ,,są lepsi''. Czy ja mówię, że nie ma lepszych?
    Może i są. Nie podawałem ją za wzorzec doskonałości tylko jako przykład
    działania. Znany i dlatego mi się nasunął. Łatwiej tak, niż owych
    nieznanych lub mniej znanych, o których wspomina artykuł.

    Nie wiem jak mam się odnosić do takich czy innych zarzutów, które są
    głównie opisane jako ,,mówi się''. Albo nie do sprawdzenia.

    następny podrozdział: Malwersantka. No i co? Gdzie ta kasa? W przyszłym
    wcieleniu wykorzystuje?

    naprawdę nie chce mi się czytać dalej. W ten sposób można obalić i
    zaatakować każdą działalność. Nawet jak MT była Szatanem Wcielonym, to
    to był tylko przykład. Możesz znaleźć inne przykłady takich działań,
    nawet twój artykuł o nich wspomina.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek