    Date: Wed, 24 Apr 2013 10:29:37 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kkpgbu$i21$1@news.task.gda.pl> <kkpia9$m9l$1@node2.news.atman.pl>
    <kkpk96$sp3$1@news.task.gda.pl>
    <5170d8b4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkraqr$6ge$4@node2.news.atman.pl> <kkrdg9$nc0$1@news.task.gda.pl>
    <kkredp$6ge$7@node2.news.atman.pl>
    <517142d1$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkrm2s$im2$4@node1.news.atman.pl> <kks1on$3sr$2@node2.news.atman.pl>
    <kkte1h$cn4$1@node2.news.atman.pl> <kktm5i$s59$3@news.task.gda.pl>
    <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl> <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl>
    <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl> <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl>
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5q0o$oj$3@node1.news.atman.pl> <kl5r42$fha$1@news.task.gda.pl>
    <kl5rt3$oj$5@node1.news.atman.pl> <kl61ql$3am$1@news.task.gda.pl>
    <kl7qa1$o6j$1@node1.news.atman.pl>
    <5177772a$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 24.04.2013 08:09, Maruda pisze:

    > Matka Teresa była chyba z Albanii albo inszej BJRM, więc nie
    > wypączkowała z kastowego indyjskiego społeczeństwa.

    Ale tam pojechała poświęcając całe swoje życie na pomaganie potrzebującym.

    > Podejrzewam (bo nie mam wiedzy socjologicznej, antropologicznej itp), że
    > w kastowym społeczeństwie hinduistycznym dominuje przekonanie, że skoro
    > ktoś umiera z głodu, to widocznie tak ma być i nie ma co się wpieprzać w
    > boskie plany.

    Możliwe. A jednak są osoby, które chcą pomimo to w to się ,,wpieprzać''
    bo nie mogą patrzeć jak człowiek umiera ,,bo tak'' przy jednoczesnym
    marnotrawstwu wszystkiego w częściach bogatych.

    > No wiesz co... Przeginasz!
    > Jakąż-to karierę zrobiła MT? Że została błogosławioną?

    A co, wiesz jaki to power? +100 do poważania wśród aniołów. A jak
    zostanie świętą, to +1000

    > Czego się dorobiła?

    Wrogów, co twierdzą, że pochowała sobie kasę po kontach na świecie.
    Pewnie na drugie wcielenie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek