  • Data: 2013-04-24 10:36:24
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.04.2013 10:13, Dominik & Co wrote:

    > Ależ to właśnie imć PAŚ pisze elaboraty o etyce i moralności.

    I o tym jak to po chrzescijansku ja mam solidarnie placicic bo jego nie
    stac sie leczyc za swoje..............

    A jak ja nie chce placic na niego, to ze jestem niesolidarny i ze robie zle.

    > A jak przychodzi do liczenia kasy, to odkłada moralność na bok :-)

    Wszyscy ci "biedni" tak maja. Trzeba przywyknac. Ty, ciebie stac, wiec
    masz placic, a biedni licza kase i jak placisz za malo to maja pretensje...

    Ot postawa niektorych tutaj, ze bogaty placi mniejsze podatki...

    Jak sa takie male to moze zwolnic bogatych z placenia podatkow?
    W koncu niewiele wnosza do budzetu....

    zen.aspx