  • Data: 2013-04-24 10:43:00
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2013 09:40, Maruda pisze:

    > W każdej grupie społecznej można wg jakiegoś-tam kryterium wyróżnić
    > elitę i motłoch.

    g. prawda.

    motłoch
    1. pogard. <<tłum ludzi zachowujących się po chuligańsku>>
    2. pogard. <<lud, masy (w odróżnieniu od elity)>>

    Wydzielić można różne poziomy (i to nawet jest krzywa Gaussa na to). Ale
    nie nazywa się ich motłochem. I są na różnych poziomach a nie jak
    sugerujesz Ty (elyta) i Reszta (motłoch).

    >Ciebie razi samo to słowo (owszem, pejoratywne), ale
    > może użyj czasem rozumu, a nie tylko emocji.

    Mówi ten, co z pogardą traktuje bliźnich.

    > A tu już popełniasz wykroczenie. Przekłamujesz moje wypowiedzi i domagam
    > się, byś to odwołał. Piszę całkiem serio.

    Pozwiesz mnie czy przyślesz pachołków, żeby mnie obili? Był tu jeden
    taki, co Maczuga czy jakośtak miał na nazwisko i chciał się ostać
    Prezydentem Polski też kiedyś mi wysyłał pachołków do obicia ryja. Nie
    dojechali. Może dlatego, że chłopak potem zniknął, bo poszedł do pierdla.

    > Mam w miarę normalną rodzinę i uważam, że prawidłowo "rozkładałem
    > wysiłki" w minionych latach. Wolę mieć normalną rodzinę, w tym dzieci,
    > które mnie utrzymają gdy zajdzie potrzeba, niż żyć pod butem mniej
    > gównianego państwa. Przeżyłem trochę PRLu, to i obecną bandę wytrzymam.

    A co będzie jak pechowo trawisz do nieba? Tam w końcu prospołeczni są z
    etyką chrześcijańską i miłością bliźniego...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek