  • Data: 2013-04-24 10:43:58
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaaasne. Zupełnie nie sztuczne ograniczanie dostępu do żywności i wody...

    Sztuczne? Rzeki zagrodzili?

    > Jakie ujście? Jaki ciśnienie? Toż właśnie w Afryce masz takie połacie
    > niezaludnionych terenów, że można się rozmnażać jak szaleni wręcz. Tylko

    Podobnie np. na Księżycu. Tyyyyyyyyyyyyyyyle wolnego miejsca. Atmosfera
    trochę cienka, ale cóż...

    > trzeba znieść dyktatury wojskowe, które robią co robią.

    To idź znosić.

    > Jasne. Stąd te nieprzebyte połacie gdzie spotkać człowieka to cud.

    A teraz objaśnij, dlaczego. Skoro wszędzie masz znakomite warunki do
    życia, tylko jacyś paskudni dyktatorzy brużdżą, to dlatego te głodne
    masy nie idą tam, gdzie nie ma ludzi (czyli i dyktatorów).

    Może dlatego, że jednak nie jest tam aż tak łatwo wyżyć, hmm?

    > ŻĘ KĘ? Toż ja właśnie mówię, że należy im się ludzkie traktowanie, a to

    Mhm. A przez kogo? Jakieś władze kolonialne tam tkwią i ich gnębią?

    > Ty bredzisz, że problemem jest, że się rozmnażają oraz że są zdrowsi (o
    > szczepionkach wspominałeś).

    Drogi ignorancie - szczepionka nie powoduje, że są zdrowsi. Powoduje
    tylko że więcej przeżywa wczesne dzieciństwo.

    > To ja walczę tu o ich rozwój, prawo do
    > życia, prawo dostępu do wody i żywności.

    Rzeki ktoś im wysysa? I skoro to taka przyjazna dla ludzi ogromna
    przestrzeń, to przecież jedzenie powinno tam wszędzie rosnąć, czyż nie?