  • Data: 2013-04-24 10:39:46
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > I uważasz, że obecny ustrój i PRLowski są podobne?

    Tak. Podobne (nie "takie same").

    > No tak, na wojsko może być solidarna zrzuta, a na leczenie nie....

    Tak. Jeśli nie rozumiesz, trudno.

    > Czyli chcesz dyktatury. No pięknie.... To może Kuba?

    A może Rafał?

    > No jak korporacja urządza żłobek to dobrze, a jak Polska to źle?

    Źle, bo okrada w tym celu obywateli. Nie dlatego, na co ta kasa idzie.
    Już pisałem, że okradzionego wali, iż złodziej kupił za łup
    lekarstwa chorej matce. Cel nie uświęca środków.

    > Zresztą, jak sobie wyobrażasz Dobrowolne Składki Na NFZ? Jak by to miało
    > funkcjonować?

    Wyobrażam sobie brak NFZ. Swoją drogą nie tak jeszcze dawno były Chore Kasy,
    nawet miały być dopuszczone prywatne, ale do takiego rozkwitu drapieżnego
    kapitalizmu oczywiście nie wolno było dopuścić.

    > Czemu w takim razie nie zostaniesz taką Matką Teresą, skoro to tak
    > fajnie? Albo choć urzędnikiem NFZ?

    Wolę żyć uczciwie.

    > Jak etyka mówi ,,nie zabijaj'' to to żadna etyka, że siłą zwalczamy
    > tych, co pragną zabijać?

    Drugiego. Wolność mojej pięści kończy się tam, gdzie zaczyna
    się wolność Twojego nosa. Ale ja sam decyduję o sobie.
    Wybacz, niewolnik tego nie zrozumie.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.