    Date: Wed, 24 Apr 2013 10:10:11 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kkpgbu$i21$1@news.task.gda.pl> <kkpia9$m9l$1@node2.news.atman.pl>
    <kkpk96$sp3$1@news.task.gda.pl>
    <5170d8b4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkraqr$6ge$4@node2.news.atman.pl> <kkrdg9$nc0$1@news.task.gda.pl>
    <kkredp$6ge$7@node2.news.atman.pl>
    <517142d1$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkrm2s$im2$4@node1.news.atman.pl> <kks1on$3sr$2@node2.news.atman.pl>
    <kkte1h$cn4$1@node2.news.atman.pl> <kktm5i$s59$3@news.task.gda.pl>
    <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl> <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl>
    <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl> <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl>
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5q0o$oj$3@node1.news.atman.pl> <kl5r42$fha$1@news.task.gda.pl>
    <kl5rt3$oj$5@node1.news.atman.pl> <kl61ql$3am$1@news.task.gda.pl>
    <kl62hs$a75$1@node2.news.atman.pl> <kl641k$a9k$1@news.task.gda.pl>
    <kl7uaa$hrr$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 24.04.2013 08:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Jest to jeden z głównych problemów Afryki.

    Jaaasne. Zupełnie nie sztuczne ograniczanie dostępu do żywności i wody...

    > Ciśnienie demograficzne musi znaleźć jakieś ujście.

    Jakie ujście? Jaki ciśnienie? Toż właśnie w Afryce masz takie połacie
    niezaludnionych terenów, że można się rozmnażać jak szaleni wręcz. Tylko
    trzeba znieść dyktatury wojskowe, które robią co robią.

    > Ależ jest. Nie wyłącznym, ale jednym z głównych.

    Jasne. Stąd te nieprzebyte połacie gdzie spotkać człowieka to cud.

    > Mhm, bo "czarni to nie ludzie", rasisto?

    ŻĘ KĘ? Toż ja właśnie mówię, że należy im się ludzkie traktowanie, a to
    Ty bredzisz, że problemem jest, że się rozmnażają oraz że są zdrowsi (o
    szczepionkach wspominałeś). To ja walczę tu o ich rozwój, prawo do
    życia, prawo dostępu do wody i żywności.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek