  • Data: 2013-04-19 17:12:16
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Apr 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Mój ojciec zarządza domem sam z moją siostrą, bez pośredników,
    > ale już w kamienicy się powierza zarząd

    Wyłącznie w sprawie formalnej.
    "Powierza się" nie dlatego że tak się CHCE, tylko że w dużej
    wspólnocie (od 7 lokali) tak nakazał ustawodawca.

    Czy to jest prawidłowy nakaz - nie wiem, ale IMO doskonałą
    odpowiedzią byłaby statystyka takich powierzeń dla budynków
    w których jest 6 lokali (czyli "wskazanie zarządu" nie jest
    przymusowe).
    Wybiórcza statystyka (mi znana) wskazuje, że dla 4 lokali
    się nie "powierza" :P (ICMPTZ)

    Sugeruję nieprawidłowość argumentu.
    To ewentualna DOBROWOLNOŚĆ takiego wyboru stanowi kryterium
    oceny, jaka jest opinia uprawnionych.
    Zupełnie osobna to sprawa to fakt, że mogą nie mieć racji,
    ale ta ocena zawsze będzie subiektywna.

    pzdr, Gotfryd