  • Data: 2013-04-19 17:34:39
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyłącznie w sprawie formalnej.
    > "Powierza się" nie dlatego że tak się CHCE, tylko że w dużej
    > wspólnocie (od 7 lokali) tak nakazał ustawodawca.

    To jest rzecz wtórna. Możliwe, że przy 7 lokalach jeszcze by się dało
    samodzielnie, ale przy 700 już na pewno nie. I to chcę pokazać. Że nie
    da się rządzić krajem BEZPOŚREDNIO.

    > Sugeruję nieprawidłowość argumentu.
    > To ewentualna DOBROWOLNOŚĆ takiego wyboru stanowi kryterium
    > oceny, jaka jest opinia uprawnionych.

    Ale nie rozmawialiśmy o 7 lokalach, tylko o tym, że od pewnej skali nie
    ma wyjścia. Lokale to był tylko przykład i nie chodziło o graniczną
    liczbę ale o to, że od pewnego momentu się nie da inaczej i już.

    Inny też podałem. Organizacja charytatywna. Do pewnego poziomu działań
    można pójść do potrzebującej sąsiadki i przynieść jej węgla. Ale od
    pewnego poziomu działań musi zaistnieć organizacja charytatywna, która
    np. zorganizuje noclegownie dla bezdomnych czy też jadłodajnię z
    biedazupkami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek