  • Data: 2013-04-19 15:19:59
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2013 13:41, Maruda pisze:

    > Inaczej: Należy wyliczyć ten "kapitał emerytalny" i dać tym emerytom do
    > garści. Niech sobie tym gospodarzą jak chcą. Niech dołożą wnuczkowi do

    Dasz, jak rozumiem, z własnej kieszeni?

    > jego pomysłu na biznes (w zamian za umowę o alimentacyjną emeryturę),

    Niech? A może będą woleli przeputać na dziwki, a potem zrobić
    demonstrację w stolicy, żeby "rząd dał". Czy może po takiej wypłacie
    chcesz odebrać im prawa wyborcze? ;->

    > niech adoptują jakieś dziecko,

    Niech?

    > sami założą biznes, albo kupią sobie

    Do biznesu trzeba mieć smykałkę.

    > akcje czy jakieś ubezpieczenie emerytalne. Albo niech sobie wyliczą ile

    Akce spadną do zera, a prywatna firma ubezpieczeniowa splajtuje lub
    zniknie. I co wtedy?

    > zamierzają pożyć, podzielą przez liczbę miesięcy i czerpią. A jak się
    > skończy - to pójdą po prośbie. Mogą też się umówić z wnuczkiem "jak
    > pożyję dłużej, to mi będziesz płacił emeryturę, a jak pożyję krócej, to
    > odziedziczysz ten kapitał".

    LOL

    > Proste, uczciwe rozwiązania. Ale ta banda na to nie pozwoli. Będzie się
    > bronić jak pijawka przed oderwaniem od żyły.

    Najprostszym i najuczciwszym byłoby w ogóle zlikwidować państwo i niech
    sobie ludzie sami radzą ;->

    > Otóż to. Podejmują ryzyko. Ich pieniądze, ich ryzyko, ich życie. Ich
    > wybór. A mnie nic do tego (do ich pieniędzy, ryzyka, życia i wyborów)

    Ale nadal ich głos. Przeputają i będą chcieli więcej.