  • Data: 2013-04-19 13:41:54
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-19 13:28, hiki o! pisze:

    > Maja dzieci, ktore placic beda mniejsze podatki. Wiecej zostanie w ich
    > kieszeniach. Beda opiekowac sie swoimi rodzicami, co lozyli na dziec,
    > gdy te byly dziecmi.

    Inaczej: Należy wyliczyć ten "kapitał emerytalny" i dać tym emerytom do
    garści. Niech sobie tym gospodarzą jak chcą. Niech dołożą wnuczkowi do
    jego pomysłu na biznes (w zamian za umowę o alimentacyjną emeryturę),
    niech adoptują jakieś dziecko, sami założą biznes, albo kupią sobie
    akcje czy jakieś ubezpieczenie emerytalne. Albo niech sobie wyliczą ile
    zamierzają pożyć, podzielą przez liczbę miesięcy i czerpią. A jak się
    skończy - to pójdą po prośbie. Mogą też się umówić z wnuczkiem "jak
    pożyję dłużej, to mi będziesz płacił emeryturę, a jak pożyję krócej, to
    odziedziczysz ten kapitał".
    Proste, uczciwe rozwiązania. Ale ta banda na to nie pozwoli. Będzie się
    bronić jak pijawka przed oderwaniem od żyły.

    > Coz, selekcja naturalna. KAzdy podejmuje decyzje na wlasne ryzyko.

    Otóż to. Podejmują ryzyko. Ich pieniądze, ich ryzyko, ich życie. Ich
    wybór. A mnie nic do tego (do ich pieniędzy, ryzyka, życia i wyborów)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.