    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] co zrobić ... pomocy ...
    Date: Tue, 3 Jul 2007 11:16:35 +0200

    Użytkownik "Gość" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f6d2t6$itp$1@news.onet.pl...

    > nie przejmuje się tym, może jednak dziecko będzie podobne do żony ...
    > pierwszy syn jest kropka w kropkę do niej podobny ...

    nie liczylbym na to, prawie na pewno, jesli nie w przeciagu pierwszych
    tygodni, to w przeciagu roku czy dwoch, bedzie wyraznie widac ze to
    dziecko nie jest "biale", krew turecka w wygladzie da o sobie znac

    teraz sie tym nie przejmujesz, ale pozniej moze sie okazac inaczej, nie
    wiesz co bedzie i jak twoja rodzina zareaguje na to ze wychowujesz
    "bekarta", moze bedzie tolerancyjna, a moze sie od ciebie odwroci, albo
    kaze zostawic ta "dziwke", nie znam twoje rodziny, ale moze sie okazac ze
    i ty jej nie znasz, lepiej dmuchac na zimne

    > przecież patrząc na świat w ten sposób jak piszesz, zawsze mogę zrobić
    > badania DNA i się okaże, że dziecko jest nie moje i alimentów płacić nie
    > będę ... mogę powiedzieć, że nie wiedziałem o tym, że żona mnie
    > zdradziła

    naiwnosci ludzka ;)
    masz tylko pol roku od urodzenia dziecka na takie ruchy, generalnie
    wszystkie dzieci zrodzone w malzenstwie sa przypisywane mezowi, jesli w
    przeciagu 6 miesiecy nie zaprzeczysz ojcostwa, to chocby wyrosl z tego
    murzyn to i tak bedziesz buli alimenty i zaden sad nie zasadzi inaczej,
    chyba ze biologiczny ojciec wezmie prawa rodzicielskie na siebie

    chciales porady to masz, bedziesz chcial to dziecko wziac na siebie twoja
    sprawa, nikt cie sila od tego pomyslu nie odciagnie, ale pozniej w razie
    czego bedziesz mogl sobie pluc w brode

    mozesz na tym duzo stracic, a praktycznie nic nie zyskujesz