    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] co zrobić ... pomocy ...
    Date: Tue, 3 Jul 2007 10:37:51 +0200

    Użytkownik "Gość" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f6ct8v$28s$1@news.onet.pl...

    > ale jak to jest, nikt nie wie o tym, że dziecko nie jest moje ... i
    > jakiś obcy facet będzie chciał próbować coś kombinować i jakim prawem i
    > co może zrobić jeżeli dziecko prawnie jest moje i w małżeństwie ?

    takto ze jest biologicznym ojcem i moze domagac sie ustalenia ojcostwa i
    praw rodzicielskich, a skoro juz cos podejzewa i kombinuje, to pewnie
    bedzie probowal to zrobic, szczegolnie jeak sie urodzi syn,

    dlatego uwazam ze bledem bedzie jesli wezmiesz to dziecko na siebie, teraz
    nikt nie wie, ale jak dziecko sie urodzi to wczesniej czy pozniej golym
    okiem bedzie widac ze to nie twoje dziecko i rodzina i znajomi pewnie i
    tak beda cie mieli za wala i beda sie z ciebie smiac, jesli nie wprost to
    za twoimi plecami, takze wasze problemy najprawdopodobniej sie dopiero
    zaczna, dodatkowo jesli to dziecko wezmiesz na siebie, dobrowonie
    rezygnujecie z dodatkowej kasy a ty sobie bierzesz na leb potencjalne
    alimenty