    From: p...@g...pl (Piotr Dembiński)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Wikipedia - prawa autorskie do pracy magisterskiej
    Date: Tue, 11 Apr 2006 15:38:27 +0200

    Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com> writes:

    > Nie wiem, nie wgłębiałem się.
    > Z ogólnie stosowanej praktyki wiem natomiast że możliwe jest
    > łączenie oprogramowania na licencji BSD z oprogramowaniem
    > komercyjnym z zamkniętym kodem źródłowym, tzw. oprogramowaniem
    > własnościowym.

    FLOSS można sprzedawać, dopóki postępuje się zgodnie z warunkami
    licencji. 'Free' w określeniu 'free software' oznacza nie tyle
    'bezpłatne', co 'wolne', czyli bez ograniczeń m.in. co do dalszej
    dystrybucji, wprowadzania własnych modyfikacji etc.

    Jeśli chodzi o GPL, to polecam zapoznanie się z artykułem
    umieszczonym w serwisie LinuxNews, znajdującym się pod tym adresem:
    http://www.linuxnews.pl/_news/2003/12/23/_long/2425.
    html.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl