  • Data: 2004-03-27 10:31:25
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c41ort$2rg$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Prawo przewozowe nie nakazuje umieszczania w identyfikatorze zadnych
    danych
    > osobowych kontrolera, jedynie jego numer identyfikacyjny, zas kretynskie
    > pomysly PKP PR polegajace na umieszczaniu tam imion i nazwisk są
    zwyczajnie
    > niezgodne z Ustawą o ochronie danych osobowych.

    Zgadza sie. Prawo przewozowe nie nakazuje umieszczania na identyfikatorze
    imienia i nazwiska. Ale skoro wystawca to zrobil, to tak musi byc. Nie
    podoba sie, to walcz z wydawca upowaznienia, ze sie nie zgadzasz aby tam
    widnialy twoje dane osobowe (chociaz samo imie i nazwisko, to chyba nie
    dane). Ingernecja w dokument na wlasna reke, automatycznie go uniewaznia. To
    tak samo jakbym na banknocie 10zl zakleil podobizne Mieszka I i chciał nim
    zapłacić w sklepie.

    > Niezaleznie od tego zgadzam się, iz kontroler nie ma prawa ingerowac w
    > wygląd dokumentu uprawniającego do kontroli, ale tu juz interweniowac
    > powinien kierownik pociągu u którego zgłasza się prowadzenie kontroli
    przed
    > jej rozpoczęciem.

    No wiec sam mowisz, ze kontroler nie ma prawa ingerowac. A jednak koledzy z
    Renomy to robia. Wiec tym samym traca prawo do kontroli biletow - mam racje?

    > Jedynie w takim zeby latwiej bylo potem takiego kontrolera odnalezc i
    > wyklepac mu miskę - konia z rzędem temu, kto mi poda inny racjonalny cel.

    Czy ja wiem. Powiedzmy, ze wiem jak sie nazywa kontroler i chce go znalesc.
    Gdzie szukam? Numery telefonow mozna zastrzec, adresy tez nie sa do konca
    jawne. Predzej ktos bedzie Cie sledzil jak wracasz do domu i wtedy pod
    klatka "wyklepie miske".

    > A to akurat nie ma znaczenia - od stwierdzenia czy identyfikator jest jego
    > jest zdjęcie.

    Taaak?? Tylko zdjecie na legitymacji moze sie roznic od faktycznej "facjaty"
    pana kanara. Skoro nie podoba mu sie, iz na idencie jest imie i nazwisko to
    niech zmieni firme w ktorej pracuje.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski