  • Data: 2004-03-27 16:58:11
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c42fqo$1h7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Doprawdy sensacyjne informacje tu ogłaszacie...

    W tym nie ma nic sensacyjnego, bo tak jest. W poniedziałek, najpóźniej
    wtorek podam Ci dokładne "namiary" na stosowny pragraf, bo niestety nie mam
    teraz pod ręką stosownych przepisów.

    Zresztą Twoja niewiedza jest porażąjąca - całe szczęście, że konduktorzy
    rewizyjni i kierownicy pociągów sa o niebo lepiej wyszkoleni od Ciebie.

    --
    pozdrawiam
    Michał Mraczek

    "Jakość poczęstunku w pociągu InterCity jest proporcjonalna do ilości
    wagonów Z1 w składzie" (C) ???