  • Data: 2004-03-27 11:50:50
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c43n39$mt7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Owszem dane. Walczenie nic nie da - widzisz, konduktorzy mają swoje
    związki
    > zawodowe, rewizorzy i kierownicy pociągów równiez i dzięki temu nie mają
    tam
    > nazwisk. Firmy zewnętrzne wysłały do PKP PR protesty na które otrzymały
    > odpowiedzi odmowne, a jak się nie podoba to mogą nie sprawdzać...Sam
    > kontroler na włąsną rękę też nic nie zdziała - pracujemy na umowę-zlecenie
    > która w każdej chwili bez podania przyczyny moze po prostu nie zostać
    > przedłużona.

    No niestety, tak to juz jest. Z tego co wiem, to PKP PR rozwiązał umowy z
    Renomą i na dniach ma się odbyć przetarg na wybór nowej firmy, która będzie
    prowadzić kontrole w pociągach PKP PR. Jedynym kryterium wyboru oferty
    będzie cena, więc pewnie Renoma znów wygra :/

    > Albo dopisał jedno 0 ;-))
    > A to juz sa akurat przestepstwa ciezszego kalibru - nie przeciwko
    dokumentom
    > lecz przeciwko papierom wartosciowym....

    Wiesz zaklejenie podobizny króla nie zmienia faktu, że jest to 10zł. Ale jak
    zrobisz z tego 100zł. to już można myśleć, że masz zamiar oszukać sprzedawce
    i mu wcisnąć 10zł jako 100zł.... Zresztą mniejsza z tym....

    > znalesc.
    > W książce telefonicznej.

    W książce telefonicznej masz podany tylko numer bloku/ulice. Nie ma
    dokładnego adresu.

    > No ale nie kazdy ma zastrzezony...

    Skoro jest się kanarem, to trzeba zastrzec. Ot takie są uroki pracy. Co za
    problem to zrobic? Zaden operator nie ma za to prawa pobierac dodatkowych
    opłat.

    > Zauwaze ze ktos mnie sledzi ;-)))
    To dobrze. Bo w dzisiejszych czasach trzeba uwazac na siebie :)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski