  • Data: 2004-03-26 17:10:27
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzę, że nie orientujesz się w realiach PKP, osobą odpowiedzialną za
    > co się dzieje w pociągu jest jego kierownik pociągu. Jeśli pójdę do niego,
    > powiem, że kontroler jest beszczelny, agresywny i nie pozwala spisać
    danych
    > z identyfikatora, więc zamiast jemu okazuje bilet kierownikowi pociągu, to
    > możesz sobie skoczyć na drzewo.

    Synku, to ja do niego pojde pierwszy a nie Ty.

    > A kierownik ma takie uprawnienia, że może
    > renome wypieprzyć z pociągu i nawet po twoim raporcie na ten temat i tak
    nic
    > mu nie zrobią.

    Niejednemu juz zrobili

    > Od kiedy to za jazdę bez biletu można dostać mandat??

    Konczą się argumenty to rzniemy głupa?

    > A sprawa jest do
    > wybronienia....

    Hehehe wlasnie starał się, jak to ujmujesz "wybronic". Gdy usłyszał słowo
    "konfrontacja" zmiękła mu rura i zapłacił.

    <ciach kretynizmy, błazenade i inwektywy>

    E O T
    (proszę zeby ktos swiatly wytłumaczył temu Panu co to znaczy - ja idę na
    piwo)

    pdr
    Olo