  • Data: 2010-08-06 10:06:15
    Temat: Re: OT Re: DHL czy maja prawo?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-08-2010 11:41, januszek pisze:
    > Michal napisa?(a):

    > Są firmy, które mają takie usługi jak "doręczenie do odbiorcy
    > prywatnego" oraz "dostawy w sobotę" w swojej ofercie. Mało jednak, który
    > nadawca z tego korzysta bo zwykle nikt nie chce za to płacić ;)

    Zdarzyło mi się raz, że dopłaciłam sprzedawcy za dostawę po godz 17, a
    ten zapomniał zaznaczyć na liście przewozowym.
    Sprzedawca przeprosił, ale oddać tych pary złotych nie chciał,
    powiedział że da upust przy następnym zakupie. Ale nie miał już niczego,
    co by mnie interesowało.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813