    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <46c5eaef$1@news.home.net.pl> <fa5113$3j9$1@inews.gazeta.pl>
    <46c615e0$1@news.home.net.pl> <fa57i1$st$1@inews.gazeta.pl>
    <46c747e4$1@news.home.net.pl> <fa7pmq$d2$1@inews.gazeta.pl>
    <46c78be2$1@news.home.net.pl> <fa86us$aqu$1@inews.gazeta.pl>
    <46c86942$1@news.home.net.pl> <fa9uir$fik$1@inews.gazeta.pl>
    <46c8808c$1@news.home.net.pl> <faa1io$qcr$1@inews.gazeta.pl>
    <Y42yi.39301$sI3.29031@newsfe6-gui.ntli.net>
    <faadij$n6n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <Xh3yi.38948$vi3.17095@newsfe2-gui.ntli.net>
    <faagfi$4n8$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <vX3yi.26290$h11.20490@newsfe7-gui.ntli.net> <faamjh$qip$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Mon, 20 Aug 2007 11:35:24 GMT

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:faamjh$qip$1@news.onet.pl...
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <vX3yi.26290$h11.20490@newsfe7-gui.ntli.net>):

    > Nie zabił celowo tylko nie chcąc rozjechać psa wykonał manewr który
    > spowodował utratę kontroli nad pojazdem. Nie stało się to również w
    > związku
    > z pracą policyjną tylko w ramach cywilnej jazdy autem. Mógł to być równie
    > dobrze ksiądz czy sprzedawca z warzywniaka. Każdy na jego miejscu by
    > starał
    > się nie wjechać w psa. Zapewne zaraz się dowiem, że Prawdziwy Porządny
    > Brytol nie przejmuje się psami, tylko wali w nie pełnym gazem....

    Jasne co tam bachopry, wazne, ze pies przezyl i gdzies kurna panie uciekl...
    Takie bajki to wez wpisz do zeszytow z czarnym humorem.
    Teraz kazdy kierowca ktory kogos rozjedzie bedzie wiedzial jak sie
    tlumaczyc... panie psa zal sie zrobilo...

    > No więc widzisz... Był ganz cywilnie... Jak każdy inny obywatel. Jak setki
    > wypadków tego samego dnia w tym samym kraju. Ale że policjant, to
    > dziennikarze nie omieszkali wyciągnąć.

    Policjant ma swiecic przykladem! Policjant jest zawsze na sluzbie, bo
    reprezentuje Panstwoy urzad o najwiekszej odpowiedzialnosci. Tp Policjant ma
    swoim przykladem pokazac jak jezdzic bezpiecznie, dzienikarze sie nie
    rzucili bo o nagonka... ale mieli racjie bo jak wyzej pisze Policjant musi
    byc krysztalowy inaczej to po cholere policja? Moze kazdemu dac bron i niech
    sie kazdy broni we wlasnym zakresie. Policjant ma chornic a nie zabijac.

    > Moment, ale jaki to ma związek z noszeniem broni czy nawet z samą
    > policyjnością i zasadami państwa? Takich wypadków z udziałem Starszych
    > Łopatowych, magistrów farmacji albo mężczyzn w podkolanówkach jest
    > codziennie ileśtam.

    To bylo a propo profesjonalizmu Polskiej Policji

    > Bredziłeś coś o strzelaniu do kierowców. A teraz opowiadasz o naturalnych
    > policjoniezależnych zdarzeniach. Smutnych i niepotrzebnych, ale
    > policjoniezależnych.

    Policjoniezaleznych?! To glina otworzyl dzwi -rozumiem- bo chial zaprosci go
    do radiowozu a motocyklistasam sie na nie nadzial.... fajnie.

    > No cóż, sam piszesz, że tym autem jechał morderca...

    Podejrzenie! A gdyby obok siedzialo dziecko... i okazalo sie, ze gosc jedzie
    do szpitala?
    Mozesz to wykluczyc?