  • Data: 2007-08-19 22:15:19
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:faadij$n6n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak Irak i Afganistan, bo w tych krajach jest wojna, ale
    > zapewniam Cię, że w Polsce nie strzela się nigdy do nikogo z tego powodu,
    > że nie zatrzymał się do kontroli. Jeśli śmiesz twierdzić inaczej, to podaj
    > przykład albo podstawę prawną swoich twierdzeń (przypadki użycia broni
    > masz w ustawione o Policji, jakbyś chciał od tej strony wychodzić). Przy
    > czym zaznaczam, że chodzi mi o stan prawny, bo nie mogę wykluczyć, że ktoś
    > gdzieś kiedyś "dał ciała", choć nie przypominam sobie w ostatnim czasie.

    Sprawa zastrzelonego motocyklisty, ktory nie zatrzymal sie do kontroli...

    > A tu już dość niebezpiecznie spekulujesz albo nie zdajesz sobie sprawy z
    > tego, co piszesz. W USA nie strzela się "za niezatrzymanie do kontroli",
    > ale do uciekającego przestępcy jak najbardziej można.

    Owszem, choc tez sa pewne uwarunkowania, z tym, ze od razu zaznaczam,
    nieaztrzymujacy sie do kontroli nie rowna sie od razu uciekajacemu
    przestepcy!

    > A spotkałeś się w Anglii, by ktoś dla grandy nie zatrzymał się do kontroli
    > drogowej?

    Pare przypadkow w tygodniu.

    > Wiesz, tam nikomu coś takiego do głowy nawet nie przyjdzie, bo wie, że po
    > złapaniu bardzo długo będzie słońce z za krat oglądał

    Dostanie ok 1 roku czasem 6 miesiecy, w zawiasach, plus grzywna oraz inne
    konsekwencjie jak zatrzymane PJ na rok itp. W wyjatkowych przypadkach
    dluzej.

    > - w Polsce to wykroczenie.

    W UK zasadniczo tez.

    > Policja w Anglii nie nosi broni zasadniczo, ale zasadniczo nawet nikomu do
    > głowy nie przyjdzie uderzyć policjanta.

    Proponuje przejsc sie kiedys w poblizu klubow nocnych ok 2 w nocy to sie
    naogladasz jak nikt gliniaza nie zaatakuje...

    > W Polsce w skali jednostki powiatowej masz czasem kilka przypadków
    > czynnych napaści na policjantów w ciągu tygodnia.

    Wiec tu roznicy nie ma.