  • Data: 2007-08-19 22:31:02
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:faaeup$emr$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z niedziela, 19 sierpnia 2007 18:39
    > (autor Marcin Wasilewski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <46c8723b$1@news.home.net.pl>):

    > W pewnym stopniu tak, bo dobrze że osobie niezdolnej do prowadzenia
    > pojazdów
    > prawo to się odbiera...
    >
    > Ale akurat nie to chciałem pokazać, a to, że bezterminowość na tym świecie
    > jest dość ulotna.

    > Przykre.... Przegrałeś wybory... Na tym polega demokracja...
    > Aczkolwiek DO wprowadzili 7 lat temu, więc po drodze kilka innych opcji
> [...]

    Wiec przypomne mlodziezy:
    Wowczas dziala rzad wielkiej koalicji AWS-UW czyli obecnego PiS PO
    wystarczy?
    Aha, nazwy sa jak najbardziej rozne ale nazwiska dokladnie te same!

    > Zresztą, DO nie do końca jest kwestią polski. Również UE...
    > Nasz DO funkcjonuje również na terenie EU.

    Na terenie UE, nie bylo obowiazku wymieniac dokumentu wewnatrz Polski, UE
    honoruje DO bo jest duplikatem paszportu.... Zreszta ksiazeczki tez
    honorowali.

    > E, kartki to atrybut PRL a VAT to jakoś tak chyba z francji pochodzi...
    > Zaś
    > bezpośrednie zwyżki watów to akurat zasługa EU.

    Zas koncesje, zezwolenia, ograniczenia, w niby wolnym kraju to juz sprawa
    rzadow po 89 roku - pierwszym ministrem finansow ktory wprowadzil pierwsze
    koncesje byl nie kto inny jak pan Leszek Balcerowicz.