  • Data: 2007-08-19 21:03:28
    Temat: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:fa9ho2$3oh$1@news.onet.pl...
> [...]
    > będzie
    > robił na przekór zaleceniom Onych. Prawdziwy Polak chce śmiecić wokoło.
    > Chce deptać każdy trawnik. Bo Prawdziwy Polak to patriota. Nie pozwoli
    > sobie na to, żeby ktoś łamał jego wolność chodzenia i pozbywania się
    > niepotrzebnych rzeczy.
    >
    > Prawdziwy Polak też dużo mówi o narodzie, o miłości do Polski, o
    > paskudnych
    > Onych u władzy... a następnie wyjeżdża do UK albo IE.... I tam nie depce
    > trawników ani nie śmieci. Nie okrada pracodawcy. Nie opierdala się w

    Coz, jak juz to ktos okreslil, faktycznie jestes wrak titanika.
    Pomysl o jednym, opisales sie jak niewiem, pewnie trzesles sie z nerwow, a
    tu chodzi o jedna sprawe:
    Traktowanie czlowieka jak czlowieka....
    To w UK znalazlem, dlatego pisze na forach polskich by nie opluwac ale by
    uwidocznic problem, pokazac, ze gdzie inndziej to dziala dlaczego wiec w
    Polsce ma nie dzialac? Nauczyli nas (nas bo ja tez pewnie taki bylem) ze tak
    ma byc i chuj! A tu dupa wcale tak nie musi byc.... jak widac na przykladzie
    UK.
    Mozesz wierzyc lub nie, ale w UK czlowiek jest na pierwszym miejscu dopiero
    pozniej ida prawa, umowy, ect.
    Zreszta i tak tego nie zrozumiesz, o to moje pokolenie walczylo, o
    "socjalizm z ludzka twarza" - jak sadze tobie sa te hasla obce.
    Nawt JPII bedac w Polsce i widzac co sie dzieje wypowiedzial slowa ktore od
    razu zaginely: "nie moze byc tak, ze jedyna alternatywa dla socjalizmu jest
    kapitalizm". Najciekawsze jest to, ze ja wcale niemam wam za zle, ze tak
    piszecie czy tak to rozumiecie. Jak sadze gdybym byl w Polsce podobnie bym
    mowil i myslal a raczej przetwarzal. Bo spora grupa ludzi w Polsce jedynie
    przetwarza wiesci z tivi - bo po cholere sie meczyc i wyciagac wnioski jak
    dadza gotowe na tacy komentarze i powiedza jak to nalezy rozumiec.... Bardzo
    wiele widzi sie z perspektywy czasu i odleglosci, bardzo wiele.