  • Data: 2022-07-31 11:06:02
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.07.2022 o 10:26, Shrek pisze:

    > To wtedy napierdalają się bo kibicują innym kopaczom piłki.

    Ale czemu na meczach siatkówki się nie naparzają? Bo często się nad tym
    zastanawiam. Są zawody strzeleckie. Kilka drużyn w tym bierze udział.
    Każdy ma ze sobą broń. Jak żyję, to nie słyszałem, by sobie "po ryju"
    antagoniści dawali.

    > No i niewątpliwie jakby hordy rydzykowe zaczęły mordować na przykład
    > żydów, to jednak religia coś by z tym miała wspólnego i jej rola nie
    > byłaby w problemie pomijalna. Myślę, że rydzyk jest tu dość dobrym
    > przykładem, zresztą przytaczałem wcześniej postać budyjskiego rydzyka w
    > birmie.

    Ale zwolennicy Rydzyka nikogo jak dotąd nie mordują. Po za tym co by tu
    uznać za powód, jakby zwolennicy Rydzyka zaczęli mordować zwolenników
    Korwina?

    --
    Robert Tomasik