  • Data: 2004-05-21 20:25:00
    Temat: Re: [OT] Kanary a czas poszukiwania biletu
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Aha. Mentalność owcy.

    Właśnie nie.
    Sam się zastanawiałem skąd się to bierze i chyba już wiem.
    W mniejszych miejscowościach komunikację miejską, policję, szkołę
    organizują sobie sami mieszkańcy.
    Ciężko się okrada samego siebie, dlatego oni tego nie robią.
    Jeżeli komunikacja ma funkcjonować to musi mieć pieniądze. Jeżeli nagle
    połowa zacznie jeździć na gapę, to się po prostu taką imprezę zamyka i
    po krzyku. I najwięcej na tym stracą gapowicze, bo nie pojadą już nigdzie.
    Czy okradałbyś samego siebie albo kogoś w rodzinie? Nie, bo to bez sensu.
    Dlatego tu po prostu działa to normalniej, bo ludzie mniej kombinują.