    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Jak uczelnie kosz?pieni?dze na studentach
    Date: Thu, 12 Feb 2009 14:11:06 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 12.02.2009 No Name <n...@o...pl> napisał/a:
    > Uważam, że zawarcie umowy ze mną przy świadomości, że regulamin nie był
    > spełniony było świadomym działaniem na moją niekorzyść. Uważam po prostu, że
    > wprowadzono mnie w błąd stwierdzając, że brak formalny nie czyni przeszkód.

    Kto tak stwierdził?

    > Wszak to pracownik uczelni powinien znać regulacje wewnętrzne uczelni lepiej od
    > kandydata na studia. Podkreślam, że regulamin stanowił o warunkach zawarcia
    > umowy a nie jej wykonania, więc korzystanie z tego warunku już w trakcie
    > wykonania umowy myślę, że jest nieuczciwe.

    I pewnie zna, tak jak diler samochodowy wie, że do prowadzenia pojazdu
    konieczne są uprawnienia a jakoś nikomu chyba nie przychodzi do głowy
    powiedzenie, że jest nieuczciwy bo sprzedał samochód osobie bez prawka. To
    jest Twoja sprawa. Mogli przypuszczać, że porzucisz ten drugi kierunek,
    albo ową zgodę uzyskasz - sam sugerujesz, że w sumie taka zgoda to "no
    problem". A tu nagle złapali Cię na braku prawka i zaczęły sie pretensje
    do dilera, że sprzedał Ci samochód.

    To tak pomijając sensowność wspomnianych wymagań.

    --
    Marcin