  • Data: 2002-12-13 13:42:58
    Temat: Re: [OT] Czy mog? mnie zawiesi
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:atcbg3$go7$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dyskusją
    >

    > O 9.53 wysłałeś głębie post :
    > "wprowadzamy go do KF i po sprawie, co niniejszym czynię ;)))))))
    > Pozdrawiam Cię Leszku pewnie ostatni raz ;)))))))))
    >

    > Więc wychodzi że nie tylko jesteś zbyt tępy aby nauczyć się ciąć posty(o
    co
    > nie tylko ja cię prosiłem ale nawet nie wiesz co to KF.
    > Skończ więc waśc i wstydu sobie oszczędz (boś tępy jak tabaka w rogu);))
    >

    > --
    > Pozdrawiam
> [...]

    Wiesz generalnie poglądy takich ludzi jak Ty ignoruję, ponieważ
    należysz do tych niereformowalnych, którzy kiedyś przypadkiem
    usłyszeli czyjeś poglądy i bez przemyślenia (chociaż nie każdy ma
    takie możliwości i za to nie mogę Ciebie krytykować tylko matkę naturę)
    przyjmują je jako prawdę życiową i kontynuują swą kretyńską misję w życiu
    nie zdając sobie sprawy z mówionych bzdur.

    Ale z drugiej strony nie mogę ignorować tego jeżeli ktoś mnie obraża
    i dlatego zrezygnowałem z umieszczenia Cię na KF. Co
    prawda napisałem że takim ludziom jak Ty się wybacza, ale do pewnego
    momentu,
    nie wiedziałem porostu że głupota ludzka nie zna granic.

    Wstyd mi tylko za to że jesteś Poznaniakiem!

    Pozdrawiam

    Darek

    "Nie głupcami są Ci którzy mało wiedzą,
    zdając sobie z tego sprawę,
    ale Ci którym wydaje się że dużo wiedzą,
    nie zdając sobie sprawy z własnej głupoty"