  • Data: 2002-12-14 17:53:46
    Temat: Re: Czy mogą mnie zawiesi
    Od: "Bronek" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dziwisz mu się ? postaw sie w jego sytuacji ,jeżeli którys rodzic
    > rozmawiał z nim ? a dzisiaj wiemy ile głośnych spraw jest o molestowanie
    ?
    > , więc w obawie o opinie szkoły i jego miejsca ,ktore może być zagrożone
    > gdy bedzie tolerował tego typu zachowania ...jemu nie dziwiłabym się ale
    > próbowałabym złapać z nim jakiś dobry kontakt ....poszłabym pokojowo
    > nastawiana do niego i spróbowała to wyjaśnić na spokojnie ...

    Właściwie się nie dziwie sam nie wiem jak bym postąpił na jego miejscu.
    Próbowałem załagodzić sprawę tak jak radzisz poszedłem do niego na rozmowę w
    cztery oczy gdzie tłumaczyłem się po klei z każdego z zarzutów ale niestety
    nic to nie dało. Usłyszałem kilka dodatkowych uwag w stylu jak jest z u mnie
    z dyscyplinom na lekcjach i tym podobne jeżeli kumpluje z uczniami. Ja
    osobiście na dyscyplinę nie narzekam ale pewnie inni widzą to inaczej.