  • Data: 2002-12-13 23:53:13
    Temat: Odp: Czy mogą mnie zawiesi
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bronek <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atdqnb$hen$...@n...tpi.pl...

    uczennica poskarżyła się na mnie o niestosowne zachowanie.

    nie snuje tu jakieś historii ale? o jakim niestosownym zachowaniu wie
    prokuratura?
    nie mów mi,że doniesienie było typu , nauczyciel chciał być dobrym kumplem
    młodzieży?
    a co do wizytacji na twoich lekcjach to wcale nie jest taka straszna sprawa
    jesli posiadasz dobrą wiedze w tej dziedzinie...
    pod lupe pójdzie całokształt twojej wiedzy i nietylko a pożniej
    ocena,frekwencja itp.
    Jednak jest zastanawiające zdanie,które zamieściłeś na wstępie j.w

    czy mógłbys napisać o jakim niestosownym zachowaniu ona mówi?

    Sandra