  • Data: 2002-12-13 08:53:03
    Temat: Re: [OT] Czy mog? mnie zawiesi
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:atc5bp$e51$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Michal Letowski" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    >

    > Albo moze uczyc WF-u, gdzie - zgodzisz sie chyba - znajomosc ortografii
    > nie ma
    > >

    > I ćwiczy z uczniami:żót kólom,biek pszełajowy albo piłkem norznom;))))
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Leszek
    >
    > GG 1631219
    > "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

    Powiedz czy zgryźliwe uwagi, wiążą się z Twoim niedowartościowaniem
    przez ludzi i z brakiem akceptacji, czy może jest inny powód?

    Jako ciekawosta.
    Czytałem na pewniej grupie dyskusyjnej niezły wątek, jak poszukać
    trola. Wpisujemy w poście że 2+2=4,5 i czekamy na oświeconego, który
    tryskając
    swą inteligencją odpisze że matematyki nas w szkole nie nauczyli, że nasz
    intelekt jest równy roślinie
    doniczkowej i że 2+2=4 głupcze i inne tego typu głupoty ;)). Po ujawnieniu
    się intruza, wprowadzamy
    go do KF i po sprawie, co niniejszym czynię ;)))))))

    Pozdrawiam Cię Leszku pewnie ostatni raz ;)))))))))