  • Data: 2002-12-13 07:52:52
    Temat: Re: [OT] Czy mog? mnie zawiesi
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:atbfg0$5as$1@news.tpi.pl...

    > Pracowałam kiedyś w szkole podstawowej w sekretariacie.
    > Dyrektor (matematyk) akurat obronił pracę magisterską i pochwalił się
    > swoim dyplomem.Nie wstydził się trójki.Bardzo się cieszył,że już ma ten
    > dyplom..Tylko jakie on straszne byki sadził...Po prostu tragedia :-(
    >
    > --
    > Kaja

    Ale uczył matematyki a nie J.polskiego!!!
    Sam jestem dobry z ścisłych przedmiotów
    i zdarza mi się popełniać błędy i nie myślę żeby to
    był problem który kolidowałby z moim wykształceniem!!
    Jak się kończy polibudę to nikt nie patrzy czy zrobiłeś
    błąd ortograficzny na egzaminie z elektrotechniki, bo
    to nie ma znaczenia!! Tak że ograniczcie się może z tymi ocenami.
    Mam w takim razie pytanie, czy każdy z krytykujących
    potrafi np. obliczać różniczki i rachunek prawdopodobieństwa??
    I podobnie jest z ortografią!!!
    A pyza tym na grupie jest niepisana zasada że błędów ortograficznych
    się nie wytyka!!

    Pozdrawiam

    Darek