  • Data: 2004-12-04 23:38:58
    Temat: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cothbe$n40$1@inews.gazeta.pl...
    > TROLL - to nie jest obraźliwe ... to funkcja ...
    > Nie rozumiem twojego wzburzenia ... w oracy mówią do ciebie
    > Panie Prezesie, tu zwracamy się zgodnie z pełnionym
    > stanowiskiem również ;)

    Mnie to w Waszym kontekście obraża. Ch*j czasami to też zaszczytna funkcja,
    a dla niektórych obraźliwe słowo, chociaż istotnie to kombinacja liter,
    która nabiera znaczenia w zależności od interpretacji czytającego, a owa
    jest wynikiem poprzednich doświadczeń w procesie wychowania i kształtowania
    osobowości.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.