  • Data: 2013-12-23 02:21:36
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.12.2013 01:21, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-12-22, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak. I niesamowita ignorancja. Nie ma zadnej korelacji między
    > mniejszym opodatkowaniem a większą skłonnością do oszczędzania.
    > Ba. Nawet bardzo wysokie pensje nie gwarantują że będzie Cię na
    > emeryturę stać i to nie tylko w naszym kraju.

    No coz, ja sobie posciele inaczej. Nie bede biadolil ani wyciagal
    raczki. Choc nie, po swoje do ZUS sie upomne. Dla zasady. Za to, ze mi
    zapierdalali klamiac obietnicami.

    > Ale Ty właśnie próbujesz uniknąć odpowiedzialności.

    Za siebie? W zyciu. Chce w 100% odpowiadac za swoj los.

    > Chociażby za te pokolenia które płaciły składki utrzymując
    > wcześniejszych emerytów.

    Coz, nie moe brac odpowiedzialnosci za to, ze politycy zjebali
    wieloletnie reformy i okres przejsciowy.

    To ma byc ich problem, nie moj.

    A ty mi kazesz ratowac swiat, ktory ktos inny pograzyl. Nie czuje sie na
    silach. Za to czuje sie na silach uratowac samego siebie i najblizszych.

    > I znowu - niesamowita ignorancja.

    Tak, twoja, brak zrozumienia tekstu ktory umiescilem w tym watku.

    > I znowu ignoracja.

    bdurancja dupancja. raczej twoj mozgoscisk i klapkooczyzm.

    > Napisałem już obok co uważam za sensowne.
    > Podrzuciłem też linki wskazujące że to jest ogólny trend.
    > Nie chcę mi się powtarzać.

    Nie bede przegrzebywal sie przez kilka linkow zeby zgadywac co
    konkretnie miales na mysli.

    > Nie. Ty się chcesz wypiąć na obecnych beneficjentów systemu.

    Po czesci tez. z okresem przejsciowmym. powtorze. z okresem
    przejsciowmym. powtorze. z okresem przejsciowmym. powtorze. z okresem
[...]

    dotarlo?

    > Bez zwracania uwagi na to, że ONI kiedyś do tego systemu wkładali.

    byl czas na reformy, na reformy z okresem przejsciowmym. powtorze. z
> [...]

    > szaty.

    > Wg mnie nie ma korelacji, to tylko Twoje myślenie życzeniowe.

    ale to moje zycie, moje zyczenie, moja odpowiedzialnosc, moje pieniadze,
    ktyrymi ja zaryzykuje i najwyzej skoncze pod mostem

> [...]

    > I co mam Ci rysować rózne możliwe scenariusze? Począwszy od rewolucji,
    > wojnie domowej, zmianie systemu na dyktaturę? Nie wiadomo co będzie

    to wymysl.

    tak jak ja wymyslilem, co bedzie jak sie pozbedziemy zusu zanim pierdolnie

    pozbedziemy z okresem przejsciowmym. powtorze. z okresem przejsciowmym.
> [...]

    > na to pytanie.
    >
    > Mało Ci przykładów że emerytury są bezpieczniejsze?

    nie uwazam, ze sa bezpieczniejsze

    ty tego nie wiesz

    bo nie wiesz co bedzie za 30 lat

    wrozysz z fusuw szastajac pomyslami o podobnym realizmie jak moje

    > Na Cyprze wywłaszczyli ludzi z emerytur, czy z pieniędzy z lokat?

    a w Polsce wywlaszczyli ludzi z OFE....

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx