  • Data: 2013-12-23 11:55:36
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.12.2013 09:24, Andrzej Lawa wrote:

    > Jak już wcześniej pokazałem - dzietni dostaną od swoich dzieci mniej niż
    > dostają z ZUS (jeśli mają dostać od dzieci to, co dzieci "zaoszczędzą"
    > na składkach do ZUS).watelom proporcjonalnie do tego co placili,

    to, ze kasa bedzie bez posrednikow, ograbijacych na prowizjach
    "utrzymaniowych systemu".

    Nie pamietam w ktorym kraju, ale bylo glosno w mediach, ze w jakims
    miescie byla nadzwyzka podatkow, wiec.... zwrocona ja obywatelom
    wychcodzac z zalozenia, ze... przeciez oni wiedza najlepiej, na co
    potrzeba wydac ich kase i ze tak bedzie prosciej.

    dzieci placace i utrzymujace rodzicow niewiele odloza, ale za to 100% z
    tego co przekaza zostanie wykorzystane. A ich dzieci utrzymaja potem ich.

    To sie nazywa rodzina i wiekami tak to dzialalo. Nie bylo ZUS. I wszyscy
    sobie radzili i ludzkosc nie wymarla...

    > Chyba ty bo chcesz wmusić ludziom płodzenie dzieci wbrew chęciom czy

    o plodzeniu dzieci to ty zaczales.

    uwazasz, ze gdyby nie moj pomysl (jeden z wielu) to ludzkosc nagle
    przestalaby sieplodzic?

    > możliwościom. De facto chcesz podatkami zmuszać homoseksualistów do
    > współżycia wbrew (ich) naturze,

    alez ty masz fantazje dziadku :D

    > bezpłodnych do porywania cudzych dzieci

    czy obecnie bezplodni porywaja dzieci?