  • Data: 2013-12-23 09:24:37
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2013 22:03, hikikomorisan pisze:

    > Wyjaw swoj sekretny plan.
    >
    > Budzet przy obecnym systemie tak samo wytrzyma lub nie, jak przy moim.
    >
    > Przy moim wytrzyma lepiej, bo z budzetu dostana bezdzietni. A dzietni
    > dostana od dzieci swoich.

    Jak już wcześniej pokazałem - dzietni dostaną od swoich dzieci mniej niż
    dostają z ZUS (jeśli mają dostać od dzieci to, co dzieci "zaoszczędzą"
    na składkach do ZUS).

    > Widze, ze libisz powikingowac :>

    Chyba ty bo chcesz wmusić ludziom płodzenie dzieci wbrew chęciom czy
    możliwościom. De facto chcesz podatkami zmuszać homoseksualistów do
    współżycia wbrew (ich) naturze, bezpłodnych do porywania cudzych dzieci
    a samotnych do zgwałceń.