  • Data: 2013-12-23 02:22:43
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.12.2013 01:11, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:l97tav$bg8$3@node1.news.atman.pl...

    > Dlatego uważam, że decyzja o likwidacji II Filara jest słuszna.

    i worcimy do sytuacji, keidy wszyscy wiedza, ze zus pierdolnie... i
    cieszymy sie, bo pierdolnie za 5 kadencji.... i beda sie martwic ci przy
    sterze co akurat wygraja obiecujac, ze zus jeszcze nie pierdolnie

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx