eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOC do 22 kwietnia, nowe od 23 kwietnia ale nie oplacone - wypadek teoretycznie › Re: OC do 22 kwietnia, nowe od 23 kwietnia ale nie oplacone - wypadek teoretycznie
    From: Maverick <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC do 22 kwietnia, nowe od 23 kwietnia ale nie oplacone - wypadek
    teoretycznie
    Date: Sun, 27 Apr 2008 12:40:44 +0200

    t...@g...com pisze:
    > Witam, czy gdy konczy mi sie umowa OC 22 kwietnia, dostalem pocztą
    > nowa umowe od 23 kwietnia ale nie oplacilem jej jeszcze /brak
    > pieniedzy/ to czy
    >
    > - moge jezdzic pojazdem z tym kwitkiem nowym od 23 kwietnia ale nie
    > oplaconym? /na dole jest miejsce na pieczatke z banku, ze zaplacone i
    > jest to puste widac ewidentnie , ze nie placone/

    Nie ma znaczenia czy oplaciles - umowe masz, wiec jest wazna. Jesli nie
    oplaciles to jedynie moze ci TU nalozyc odsetki (kary umowne). Policji
    nic do tego, czy zaplaciles

    > - czy moge zaplacic przelewem internetowym np mbank i jak wtedy to
    > tlumaczyc np kontroli policji, ze jest zaplacone? wydrukiem z mbanku?
    > jako tako nie ma potwierdzen na mbanku tylko kawalek "historii" mozna
    > druknac
    > - czy w przypadku kolizji /odpukac/ OC moje bedzie honorowane czy moze
    > ubezpieczyciel sobie przypomni o - mial Pan termin do 23 kwietnia a
    > wplata byla 30 kwietnia po wypadku wiec nici z ubiezpieczenia bo nie
    > zaplacil Pan w terminie?

    Patrz w OWU!
    Generalnie wazna jest umowa, a to kiedy zaplaciles to nie ma znaczenia.
    Jedynie narazasz sie na ew kary ze strony TU