  • Data: 2020-02-17 18:01:51
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    W dniu .02.2020 o 15:08 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Cały proces odbywa się _nadal_ pod baczną pieczą samej kasty, to
    >kasta przedstawia preziowi listę sędziów do nominacji.

    Owszem, ale troche glupio byloby niedopuscic tych, co mieli najlepsze
    wyniki ...

    >Pod dyktando samej (upolitycznionej!) kasty - tak się to odbywa do
    >dziś!

    Wydawalo mi sie, ze wczesniej ni byli tacy upolitycznieni, chyba, ze
    polityke kastową masz na mysli.

    >Walka z ustawą dyscyplinującą sędziów jest o to, by było tak nadal,
    >czyli wybierają i dyscyplinują upolitycznieni sędziowie, trzymający
    >nad sobą parasol ochronny.

    Myslisz, ze bedzie lepiej, jak Ziobro bedzie dyscyplinowal sedziow,
    ktorzy wydali niewlasciwy wyrok ?
    Niewlasciwy w/g Ziobry oczywiscie ...

    >To właśnie dlatego można zwinąć staruszce 50 zł na stacji benzynowej,
    >bo kumple obronią.

    Widziales jak zwinal ? To zobacz.
    Sa lepsze przyklady na sedziow ... ale akurat wtedy kasta ich chyba
    nie broni ... przynajmniej nie az tak mocno.

    J.