  • Data: 2020-02-17 18:25:52
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-17 o 17:55, Trefniś pisze:

    > Nie bronię swojego zdania - to jest stan faktyczny, nie moje zdanie!

    Do obrony miałeś swoją wiarę w cud niezawisłego orzekania po zmianach.
    Gdybym ja rozdawał nominacje sędziowskie, to dawałbym je tylko swoim
    i z pewnym sporym prawdopodobieństwem orzekali by oni w sprawach mnie
    interesujących tak jak ja chcę.
    Gdzie tu niezawisłość? Ta reforma tego nie gwarantuje. Nie rozumiem
    zatem Twojej wiary.