  • Data: 2020-02-17 18:26:41
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2020 o 13:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przecież zmieniali, ale to dzisiejsza opozycja zmieniała (były Sądy
    > Wojewódzkie).
    > Podpisała niejaka Hanna Suchocka.

    Ale w związku z reformą administracyjną rzeczywiście następowały tam
    zmiany. Ciężko żeby zostawić sądy wojewódzkie bez wojewódźtw;) Nie
    jestem w temacie - zrobili wtedy czystkę i wygasili wszyskie etaty.

    Tak czy inaczej wydaje mi się, że nie ma to porównania do na przykład
    zmiany nazwy z bor na sop czy aon na asw, gdzie chodzi tylko o pretekst
    do wygaszenia etatów niedostatecznie gorliwie popierających partię.

    --
    Shrek