  • Data: 2023-06-26 09:48:32
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mimo, iż jestem pewien, że Cie to przerośnie, to spróbuję Ci pomóc i
    > jeszcze raz wyjaśnić. Ja generalnie na nic nie wyrażałem zgody.
    > Regulamin przewidywał, że jak nie przedłużę subskrypcji, to oni nic nie
    > obciążą. Jak po dłuższym czasie znalazłem obciążenie, to nie skojarzyłem
    > nawet.

    Mimo, iż jestem pewien, że cię to przerośnie, to spróbuję ci pomóc i
    jeszcze raz wyjaśnić:
    co banku obchodzą twoje umowy, choćby najbardziej krzywe, z jakimś
    usługodawcą?

    > W ko0ńcu po zidentyfikowaniu napisałem do nich mail, dostałem jakąś
    > zdawkową (być może) automatyczną odpowiedź z przeprosinami i nigdzie nie
    > składałem reklamacji uznając temat za zakończony. Ale po kilku
    > miesiącach znowu znalazłem takie obciążenie.

    To zgłaszasz to na policję (a nie, czekaj... idziesz do sądu cywilnego,
    bo przecież nie ma oszustwa, jest za mało oszukanych, a usługodawca po
    prostu zapomniał przestać obciążać...), zamiast dupę zawracać bankowi
    reklamacjami.

    > No to złożyłem reklamację

    Mimo, iż jestem pewien, że cię to przerośnie, to spróbuję ci pomóc i
    jeszcze raz wyjaśnić:
    Serio? Złożyłeś reklamację do banku, że masz masz jakąś krzywą umowę z
    jakimś usługodawcą?

    > tu pracownik banku zasugerował zastrzeżenie karty.

    A po zasugerowaniu tej, jak najbardziej prawidłowej, sugestii, przez
    pięć minut nie mógł wstać z podłogi, bo ze śmiechu brakowało mu sił, że
    ktoś jak dziecko skarży się bankowi, że ma kiepską umowę z usługodawcą.

    > W summie był oto
    > sensowne i9 tak zrobiłem. Problemem się zrobiło to, jak po kilku
    > miesiącach obciążyła się ta nowa zupełnie inna karta.

    Po zastrzeżeniu starej karty?
    Zmyślasz.
    https://spolecznosc.ing.pl/-/P%C5%82atno%C5%9Bci/Pob
    ierana-subskrypcja-mimo-zmiany-karty/td-p/36172

    Zmiana karty, wydanie nowej ze zmienioną datą ważności, czy cvv, to nie
    to samo co zastrzeżenie karty i wydanie nowej - INNEJ.
    Szary człowiek być może nie zdaje sobie z tego sprawy, ale taki jak ty
    fachowiec od cyberbezpieczeństwa te podstawy podstaw powinien znać i
    umieć je wyrecytować nawet po obudzeniu z głębokiego snu w środku nocy.

    Mimo, iż jestem pewien, że cię to przerośnie, to spróbuję ci pomóc i
    jeszcze raz wyjaśnić:
    po zastrzeżeniu karty, jeżeli faktycznie (w co wątpię) bank obciążał ci
    rachunek, to zgodnie z prawem jest to problem banku, ma ci zwrócić
    pieniądze i nic więcej cię nie interesuje.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr