  • Data: 2023-06-26 14:08:32
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2023 o 09:59, Kviat pisze:
    > Podałem ci w odpowiedzi do sąsiedniego posta.

    W sąsiednim poście opisałeś się okrutnie, ale nie napisałeś słowa na
    temat opisywanego tu zagadnienia. Nawet nie chce mi się tam odnosić do
    każdej bzdury powielonej kolejny raz. Skoncentruj się na problemie
    obciążenia zastrzeżonej przez bank karty, a nie stanie emocjonalnym
    udzielających porad pracowników banku. Zaręczam Ci, ze są bardziej od
    Ciebie zrównoważeni i nie tarzają się ze śmiechu.
    --
    (~) Robert Tomasik