eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNotebook - rekojmia c.d. [dlugie] › Re: Notebook - rekojmia c.d. [dlugie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!no
    body
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Notebook - rekojmia c.d. [dlugie]
    Date: Thu, 11 Aug 2005 06:58:19 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 39
    Message-ID: <b...@z...router>
    References: <ddciqb$3rv$1@inews.gazeta.pl> <5...@z...router>
    <dddc0g$pqq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm141.omega225.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1123714526 4826 218.186.225.141 (10 Aug 2005 22:55:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Aug 2005 22:55:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:318958
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <dddc0g$pqq$1@inews.gazeta.pl>, Yawn wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > news:5itcdd.951.ln@ziutka.router...
    >> In article <ddciqb$3rv$1@inews.gazeta.pl>, Yawn wrote:
    >> 1) Mam wątpliwości co do zmiany trybu reklamacji, bo jak rozumiem na
    >> samym początku była to gwarancja. Jęsli tu nie uzyskasz klarownej
    >> odpowiedzi to powinnaś jednak wybrać się do prawnika.
    >> 2) W przypadku gdy rękojmia wchodzi jednak w grę i dokonano jakiejś
    >> naprawy to możesz odstąpić od umowy na podstawie Art. 560. § 1.
    >> 3) Zanim władujesz się w jakąś sprawę sądową skontaktuj się z rzczoznawcą
    >> - ktoś musi w końcu potwierdzić Twoje podejrzenie bo jak na razie
    >> dysponujesz swoimi obserwacjami i info z sieci.
    > Jeśli idzie o punkt 3 - to właśnie sprzedawca (wbrew moim żądaniom) dokonał
    > wymiany modułu WiFi na nowy i tym samym zablokował mi możliwość dokonania
    > ekspertyzy.

    No tu jest spora szamotanina którą masz udokumentowaną i może coś się z
    tego udałoby uzyskać, ale myślę że to wszystko już trochę za skomplikowane
    aby polegać na opinii ludzi z tej czy innej grupy dyskusyjnej tak, że
    dobrze robisz że szukasz prawnika. Może jedno pismo z kancelarii
    prawniczej wystarczy aby sprzedawca zmienił zdanie.

    > Jeśli idzie o punkt 1 - nigdzie nie widziałam takiego ograniczenia w

    Ono wynika z ciągłości trybu reklamacyjnego i z całą pewnością istniało
    (istnieje). Nie powiem Ci z jakich art. to konkretnie wynika bo aż tak
    mocno w tym nie siedzę, ale jakaś logika w tym jest.
    Przeczytaj przedostatni akapit poniższej strony (to portal FK):
    http://ww20.mediarun.pl/story.php?story=417

    > Kodeksie Cywilnym. Dodatkowo, po naprawie - można taką usterkę uznać za
    > nową.

    Niestety nie sądzę aby tak było w tym przypadku, a w każdym razie mam
    spore wątpliwości, bo jakby na to nie patrzeć ciągle chodzi o to samo.


    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.08.05 22:52 kam
  • 11.08.05 23:30 Yawn
  • 11.08.05 23:33 kam
  • 12.08.05 09:52 Yawn
  • 12.08.05 10:12 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1