eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNotebook - rekojmia c.d. [dlugie] › Re: Notebook - rekojmia c.d. [dlugie]
  • Data: 2005-08-10 17:03:11
    Temat: Re: Notebook - rekojmia c.d. [dlugie]
    Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:5itcdd.951.ln@ziutka.router...
    > In article <ddciqb$3rv$1@inews.gazeta.pl>, Yawn wrote:
    >> jakis czas temu pisalam o wadliwym notebooku (wieszal sie przy
    >> korzystaniu z
    >> sieci bezprzewodowej). Chce Was ponownie prosic o prade, wiec musze
    >> opidac
    >> sytuacje. Prosze o wyrozumialosc i cierpliwosc.
    >
    > 1) Mam wątpliwości co do zmiany trybu reklamacji, bo jak rozumiem na
    > samym początku była to gwarancja. Jęsli tu nie uzyskasz klarownej
    > odpowiedzi to powinnaś jednak wybrać się do prawnika.
    >
    > 2) W przypadku gdy rękojmia wchodzi jednak w grę i dokonano jakiejś
    > naprawy to możesz odstąpić od umowy na podstawie Art. 560. § 1.
    >
    > 3) Zanim władujesz się w jakąś sprawę sądową skontaktuj się z rzczoznawcą
    > - ktoś musi w końcu potwierdzić Twoje podejrzenie bo jak na razie
    > dysponujesz swoimi obserwacjami i info z sieci.
    >
    > --
    > Marcin

    Dziękuję za odpowiedzi:
    Jeśli idzie o punkt 3 - to właśnie sprzedawca (wbrew moim żądaniom) dokonał
    wymiany modułu WiFi na nowy i tym samym zablokował mi możliwość dokonania
    ekspertyzy.
    Jeśli idzie o punkt 1 - nigdzie nie widziałam takiego ograniczenia w
    Kodeksie Cywilnym. Dodatkowo, po naprawie - można taką usterkę uznać za
    nową.

    Yawn

    PS. Czy ktos moglby polecic niedrogie porady prawne w Krakowie?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1