  • Data: 2005-08-10 22:58:19
    Temat: Re: Notebook - rekojmia c.d. [dlugie]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dddc0g$pqq$1@inews.gazeta.pl>, Yawn wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > Jeśli idzie o punkt 3 - to właśnie sprzedawca (wbrew moim żądaniom) dokonał
    > wymiany modułu WiFi na nowy i tym samym zablokował mi możliwość dokonania
    > ekspertyzy.

    No tu jest spora szamotanina którą masz udokumentowaną i może coś się z
    tego udałoby uzyskać, ale myślę że to wszystko już trochę za skomplikowane
    aby polegać na opinii ludzi z tej czy innej grupy dyskusyjnej tak, że
    dobrze robisz że szukasz prawnika. Może jedno pismo z kancelarii
    prawniczej wystarczy aby sprzedawca zmienił zdanie.

    > Jeśli idzie o punkt 1 - nigdzie nie widziałam takiego ograniczenia w

    Ono wynika z ciągłości trybu reklamacyjnego i z całą pewnością istniało
    (istnieje). Nie powiem Ci z jakich art. to konkretnie wynika bo aż tak
    mocno w tym nie siedzę, ale jakaś logika w tym jest.
    Przeczytaj przedostatni akapit poniższej strony (to portal FK):
    http://ww20.mediarun.pl/story.php?story=417

    > Kodeksie Cywilnym. Dodatkowo, po naprawie - można taką usterkę uznać za
    > nową.

    Niestety nie sądzę aby tak było w tym przypadku, a w każdym razie mam
    spore wątpliwości, bo jakby na to nie patrzeć ciągle chodzi o to samo.

    --
    Marcin