  • Data: 2005-08-10 12:56:37
    Temat: Re: Notebook - rekojmia c.d. [dlugie]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ddciqb$3rv$1@inews.gazeta.pl>, Yawn wrote:
    > jakis czas temu pisalam o wadliwym notebooku (wieszal sie przy korzystaniu z
    > sieci bezprzewodowej). Chce Was ponownie prosic o prade, wiec musze opidac
    > sytuacje. Prosze o wyrozumialosc i cierpliwosc.

    1) Mam wątpliwości co do zmiany trybu reklamacji, bo jak rozumiem na
    samym początku była to gwarancja. Jęsli tu nie uzyskasz klarownej
    odpowiedzi to powinnaś jednak wybrać się do prawnika.

    2) W przypadku gdy rękojmia wchodzi jednak w grę i dokonano jakiejś
    naprawy to możesz odstąpić od umowy na podstawie Art. 560. § 1.

    3) Zanim władujesz się w jakąś sprawę sądową skontaktuj się z rzczoznawcą
    - ktoś musi w końcu potwierdzić Twoje podejrzenie bo jak na razie
    dysponujesz swoimi obserwacjami i info z sieci.

    --
    Marcin