    From: OCoChodzi <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No, pieknie! Jestem podejrzany!
    Date: Mon, 19 Jan 2004 16:45:55 +0100

    Qwax wrote:

    > - przemyslec jakie paragrafy zlamales (meldunkowe, wojskowe
    > , terminy) - i co odpowiedziec

    Mysle, ze meldunkowy. Nie mialem mozliwosci zameldowania sie ze wzgledu
    na to, ze nie chcieli mnie meldowac wlasciciele mieszkan. Dopiero po
    wynajeciu mieszkania u normalnego wlasiciela moglem sie normalnie
    zameldowac.

    > - zabrac kserokopie wszelkich dokumentów (orginaly tez ale
    > jedynie do wgladu - nie oddawac(!) - by móc potwierdzic "za
    > zgodnosc")

    Tak pewnie zrobie.

    > - zlozyc wyczerpujace wyjasnienia (moze odstapia od
    > postawienia zarzutów)

    Kurcze, nie wiem dlaczego, ale adwokat mi odradzal i twierdzil, ze moga
    byc z tego klopoty w zwiazku z linia obrony lub cos w tym stylu.

    > A wiesz o obowiazku meldunkowym (3 dni) - przemysl co
    > odpowiesz!!!

    Wiem. Odpowiedz jest powyzej. Ale czy bedzie ich to obchodzilo...

    > I czemu nastepnego dnia nie poszedles zlozyc do WKU pisma?
    > NAucz sie kolego "co napisane to w dokumentach, co na gebe
    > tego nie ma"

    To chyba dlatego, ze mnie ciagle odsylano z jednego WKU do drugiego po
    przemeldowaniu sie. Jedno stwierdzilo, ze juz tam nie jestem
    zameldowany, a drugie twierdzilo, ze moich dokumentow tam nie ma.

    > Isc na przesluchanie i nie dac sie wrobic!

    No, tak. Tylko zastanawia mnie jedno - czemu adwokat mi ciagle odradza
    skladanie zeznan w tej chwili?

    > Zycze szczescia

    Dzieki.

    --