eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-14 18:44:48
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On nie napisał, że taser nie mógł być powodem śmierci. Napisał, że nie
    > wie, czy taser, czy duszenie, czy gość zmarł na skutek przedawkowania
    > prochów. Spróbujcie to "ogarnąć". Jakby jeszcze poprzestał na duszeniu i
    > taserze, to można by postawić zarzut "wspólnie i w porozumieniu", bo
    > policjanci ani tasera używać, ani dusić w tym wypadku najprawdopodobniej
    > podstaw nie mieli. No ale raczej "prochów" denatowi nie podawali, więc
    > też się nie da. Stąd zarzuty takie, a nie inne.

    Zabawne - przeprowadziłeś "postępowanie dowodowe", że nie da się
    postawić zarzutów bo nie da się udowodnić w 100% że kulsony do śmierci
    się przyczynili a jednocześnie matce stawiasz zarzuty bo nie da się
    jednoznacznie udowodnić że się nie przyczyniła.

    Różnica jest jak między widzę że mogę to jadę a nic nie widzę więc jadę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!