eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Fri, 3 Feb 2023 17:50:01 +0100
    <63d62d7a$0$9592$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <63d68082$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    <ZECBL.3399738$f0c6.2225112@fx10.ams1>
    <63d6fa84$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <iUDBL.2326723$wkZ5.843711@fx11.ams1>
    <63d8024d$0$19600$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifkCL.2682728$qD%2.1927172@fx08.ams1>
    <63da88a7$0$19604$65785112@news.neostrada.pl>
    <OHICL.883756$MEGf.613219@fx03.ams1>
    <trgs0o$9g6$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <1x20vgm457tbt$.1s6j84c9bkces.dlg@40tude.net>
    <HbYCL.2359308$YC96.81703@fx12.ams1>
    <qp5zd5j99ueu$.5vqd61598dv4$.dlg@40tude.net>
    <63dc5b35$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    <tri6jh$e2u$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <r85yp0s3xrdb.gt4ouictbggm$.dlg@40tude.net>
    <trjbl8$ekj$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1djkm3shibe10$.soax3vxu1g9m.dlg@40tude.net>

    W dniu 03.02.2023 o 17:29, J.F pisze:

    > No ale do wypadku ludzie wzywaja karetke. I SP, i policje ...

    No chyba że "sprawca" (w cudzysłowie bo niekoniecznie rzeczywiście
    sprawca w sensie prawa) spierdoli i potrconego pijaka zostawi. Albo ktoś
    trafi do złej dzielnicy (w łodzi wszystkie wtedy były złe;) i dostanie
    wpierdil i zdycha w bramie, albo jakiś kibol po zadymie, albo od biedy
    bezdomny - w sumie i tak kiedyś umrze...

    > "sprzedac skóre" moze i mogli - jak sie znajduje jakiegos trupa,
    > to w koncu musi go jakis zaklad pogrzebowy zabrac, a kto po niego
    > dzwoni? A kto dzwonił w 2000 ? :-)
    > Duzo tego raczej nie bylo.

    No skoro pogotowie potrafiło "szczęściu: pomóc a policiant w zasadzie to
    to rozumie, to co fundamentalnego stoi na przeszkodzie, żeby policjanci
    wtedy robili to samo?

    > Ale "zrobic skóre" ... raczej nie, bedą jakiekolwiek podejrzenia,
    > to prokurator sekcje kaze zrobic, i tyle będzie z pogrzebu.

    Biegły jarosław b. co masowo "umarza" postępowania w sprawie śmierci
    spowodowanych przez policjantów właśnie z miasta łodzi pochodzi...
    Dopóki robert się nie wypowiedział to nie przyszło mi to do głowy, że
    również policjanci mogli tak robić, ale skoro on ich "rozumie", to skąd
    wiesz że inni policjancie nie poszli dalej w tym zrozumieniu? To by
    również wyjaśniło czemu tak długo się nie wydało...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!