    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nikotyna [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Date: Wed, 04 Feb 2009 00:11:07 +0100

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 00:06
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmaim3$loq$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie lewaki. Tacy co mają totalitarne zapędy i chcą decydować o sposobie
    > prowadzenia życia przez innych.

    Niestety wolność jednostek szkodliwych dla społeczności musi być ograniczana
    inaczej społeczność zostanie rozbita i zniszczona, bo jednostki szkodliwe
    są zawsze silniejsze. Wystarczy np. 1 wandal na 1000 osób, a i tak zniszczy
    windę, ławkę itepe.

    > Taa... przez całe tysiąclecia społeczeństwa były zidiociałe... tylko
    > "zmądrzały" w XIX wieku. Wprowadziły zamknięte granice, paszporty,
    > prohibicje itd.

    No tak, masz rację. Niegdyś było fajnie. bez paszportów... Mógł se taki
    chłop zupełnie legalnie z pola na pole przejść. Oczywiście z pola pana na
    pole pana, w ramach pracy... Bo do innej wsi to mógł jechać, jak to pan
    przegrał w karty. Więc nie pierdziel o wolności.

    > Po prostu jak muchy, aż dziwne, że jest nas kilka miliardów.

    Bo się mnożymy masowo. Zresztą główne mnożenie się to są właśnie ostatnie
    wieki, ba! ostatnie 100 lat. Wcześniej szło dość opornie.

    Oczywiście.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2